Zapoznaj się z ofertą edukacyjną Szkół Edukacja
Zamawianie egzemplarzy
- Szczegóły
- Kategoria: Regulaminy i instrukcje
Nie wszystkie biblioteki aktywują zamawianie książek. Jeśli zamówienia są aktywne, to po przejściu na listę egzemplarzy, przy danej pozycji pojawi się link [ Zamów ]. Musisz się jednak wcześniej zalogować.
Zasady wypożyczania gier planszowych
- Szczegóły
- Kategoria: Regulaminy i instrukcje
- Gry planszowe może wypożyczać czytelnik powyżej 15. roku życia zarejestrowany w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Opolu
- Wypożyczenie oraz zwrot gier następuje wyłącznie w kartotece Wypożyczalni Dziecięcej
- Gry wypożyczane są na 7 dni, bez możliwości przedłużania
- Po przekroczeniu czasu wypożyczenia pobierana jest kara za opóźnienie w wysokości 2 zł za każdy dzień przekroczenia terminu
- Wypożyczenie gier jest bezpłatne, po wniesieniu kaucji w wysokości 50 zł
- Kaucja jest zwracana po terminowym zwrocie kompletnej gry
- Czytelnik odpowiada za szkody wynikłe z zagubienia, uszkodzenia lub zniszczenia. Szczegóły dotyczące odszkodowania za szkody reguluje Regulamin Korzystania ze Zbiorów MPB w Opolu oraz Kodeks Cywilny.
Przeglądanie zamówień
- Szczegóły
- Kategoria: Regulaminy i instrukcje
Na swoim koncie możesz obejrzeć bieżące i stare zamówienia oraz sprawdzić ich status. Domyślnie widoczne są nowe i przygotowane zamówienia.
- Nowe – na tej liście znajdują się nowe zamówienia, ale jeszcze nieprzygotowane do odbioru przez bibliotekę. Po wybraniu „Nowe” można anulować zamówienie – należy wówczas kliknąć [ Anuluj zamówienie ] przy danej opcji.
- Przygotowane – tutaj znajdują się zamówienia przygotowane do odbioru, wraz z terminem do którego należy je odebrać. Jeśli nie odbierzesz swojego zamówienia w ustalonym terminie, trafi ono do zamówień wygasłych, a daną pozycję będzie można ponownie zamówić.
- Zrealizowane – lista zamówień, które zostały zrealizowane, czyli odebrane.
- Wygasłe – jeśli przegapisz termin odbioru zamówienia, pojawi się ono właśnie tutaj.
- Anulowane – tutaj można znaleźć zarówno własne, anulowane zamówienia, jak i te anulowane przez bibliotekę z powodów określonych w jej regulaminie. Jeśli nie wiesz dlaczego anulowano twoje zamówienie, to możesz skontaktować się z biblioteką.
Strona 4 z 6